Ziyaret Odaklı SEO

Ziyaret Odaklı SEO1

Ziyaret Odaklı SEO

Ziyaret Odaklı SEO

Google sitelerinin arama sonuçlarındaki sıralarını farklı farklı algoritmalara göre belirlemektedir. Başarıya ulaşmamız için, bunların her birini teker teker en ince ayrıntısına kadar incelemeliyiz. Bu günkü konumuzda sitemizi ziyaret eden insanların davranışlarına göre SEO yapmamız için gerekli olan analiz araçlarını öğreneceğiz. Ziyaretçilerin bir siteyi seçme veya seçmeme nedenleri farklı farklı değişkenlere göre belirlenebilir.

Ziyaret Odaklı SEOBir ziyaretçi siteye girdikten sonra gösterdiği davranış ve eylemler ilgili sitenin SEO’su için çok önemli ve dikkat edilmesi gereken değişkenlerdir. Google, her bir ziyaretçinin aradığını bulmasını hemen çıkma oranından; bu sitenin sadece anasayfası değil her bir sayfasının faydalı olduğuna, okuyarak dolaştığı sayfa sayısını kısaca ziyaret derinliğinden; Siteyi sürekli faydalanabileceği bir kaynak olarak görüp görmediğinden anlayabilmektedir. Bunlar dışında ziyaretçinin sitenize olan bağımlılığı ve yeniden ziyaret oranından takip edebilmektedir. Dolayısıyla yukarıda anlattığım tüm olasılıklar etkili bir SEO’nun temelini atmaktadır.

Kullanıcı ve müşteri memnuniyeti ticarette artık çok büyük bir yer edinmiş ve bir sektör haline gelerek müşteri hizmetleri, insan kaynakları, teknik destek, yardım hattı gibi pek çok bölüm oluşmasını sağlamıştır. Bir müşteri yaşadığı kötü bir deneyim sonrasında o site/ürünü tekrar kullanması/ziyareti için ikna edilmesi oldukça zorlaşır hatta imkansızlaşır. Dolayısıyla kazanılan bir müşteri iyi bir şekilde memnun edilmeli, siteden aradığını bulmalı ve daha fazlasını bulması için de teşvik edilmelidir.

Bu gönderiyi paylaş

Bir cevap yazın