Reklam E-Mail larının Görseli Nasıl Olmalıdır?

Reklam E-Mail larının Görseli Nasıl Olmalıdır? MEDEN

Reklam E-Mail larının Görseli Nasıl Olmalıdır?

Reklam E-Mail’larının Görseli

Reklam E-Mail larının Görseli Nasıl Olmalıdır? MEDEN Bilgi TeknolojileriE-mail’larınızın görseli çekicilik açısından önemlidir ancak bültenin büyüklüğüne de dikkat etmek gerekir. İyi bir e-mail çok yüklü olmayan ve kolay okunan bir e-mail’dir. Burada e-mail içine yerleştirilmiş resimler yerine internet ortamından web sitenizin bulunduğu sunuculardan çekilen resimler kullanmak hem gönderen hem de alanlar için bültenin yükünü azaltacaktır. Bununla birlikte bu resimlerin ”Outlook Express” gibi programlarda üstlerinde ”X” işareti olması ve görüntülenmemesi bir problem olarak karşımıza çıkmaktadır.

Resimleri e-mail içinde mümkün olduğunca küçük parçalar halinde kullanmak genel bir görüntülenme sorununun önüne geçecektir. Özellikle listeden e-postanız seçildiğinde, program ekranındaki alt bölümde, bülteninizin görünen en üst bölümünde esim kullanmak yanlış olacaktır. E-mail alan kişilerin ekranı aşağı kadırmadan görecekleri ilk alanda, şirketinizin ismi, bültenin adı, e-mailin gönderildiği kişinin ismi gibi ifadelerin yazı formatında yer alması fayda sağlayacaktır. Görsel zenginliğe katkı sağlamak için arka plan renklerinin ve fontlarının yardımını kullanmak bir çözüm olabilir.

Bu gönderiyi paylaş

Bir cevap yazın