Reklam E-Mail larına Etkili İçerik Yazmak

Reklam E-Mail larına Etkili İçerik Yazmak MEDEN Bilgi Teknolojileri

Reklam E-Mail larına Etkili İçerik Yazmak

Reklam E-Mail’larına Etkili İçerik Yazmak İçin İpucu

Reklam E-Mail larına Etkili İçerik Yazmak MEDENSonuca dönük etkiyi yaratan öğe olması açısından, e-bülten içeriği önemli ve etkili bir konudur içeriğin mümkün olduğunca özelleştirilmiş olması ve bir değer yaratıyor olması, doğal olarak daha fazla korunmasına yardımcı olacaktır. E-bültenin üst bölümünde, kısa bir özetin olması ya da bültendeki başlıkların birer satır ile açıklanması, bir bakışta e-bülteni görmek isteyen kişilere kolaylık sağlayacaktır. E-bülten içinde kolay okunması amacıyla çekici başlıklar ile ayrılmış ortalama 2-3, en fazla 5 konu grubu ile sunuş yapmak yeterli olacaktır.

İlgilenen kişiler zaten yazı içindeki bağlantıları tıklayarak web sitenize gelip detayını okuyabilirler. Bülten, kitap değildir. Önerilerinizi kısa ve net şekilde açıklamak ve net yönlendirmeler yapmak yeterlidir. E-bültene şöyle bir göz atan kişileri yakalamak için bülten içeriğinde, güçlü, ilgi çekecek başlıklar formüle etmek sonuca ulaşmakta yardımcı olacaktır. Örneğin ”Geçen sene fuarımıza yoğun ilgi oldu” yerine ”3 gün içinde iş bağlantısı kurabileceğiniz 10,000 kişiyle tanışın” daha etkili sonuç verebilir.

E-bülten için içeriği hazırlarken, güncel konular, mevsimsel etkiler, ay içindeki özel günler göz önünde tutulmalıdır. Her sektör için farklı zamanlarda farklı konuların öne çıkması daha ilgi çekici olabilir. İçeriğin genellikle en alt bölümünde kullanılan listeden çıkış (unsubscribe) seçeneğ, olmazsa olmazlar arasındadır. Pek çok virüs e-postaların içinde iliştirilmiş (attachment) olarak gelmektedir. Bu nedenle zaten pek çok sunucunun potansiyel suçlu muamelesi yapacağı bir bülteni göndermeye çalışırsanız, alıcılara ulaşması ve okunması problemli olacaktır.

 

Bu gönderiyi paylaş

Bir cevap yazın